godmorgon.. eller, godmiddag (?)

Nu är jag vaken! Tog en rejäl sovmorgon.. Kände att jag verkligen behövde det. Somnade runt 2 inatt.. Mycket tankar i huvudet.. Menmen.

Idag vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med. Jag borde sätta mig ner och verkligen plugga! Har inte gjort det på hela lovet. Och plugga behöver jag. Ska försöka plugga matte tror jag. Projekt steg 5. Jag är inte alls duktig.. Många i sexan ligger på steg 8 och uppåt. Jävla genier! ><'

Men ikväll vill jag inte sitta hemma.. Skulle åkt till spånga och träffad Gabbi, Mican mfl. Men det blir inte av. Jag trodde att jag skulle haft match imorgon också men den blev inställd. För lite spelare. Det går inge bra med fotbollen nu känns det som.. :( Ja, jag brinner för fotbollen!
Men nu ska jag göra någonting annat än att tråka ut er. Glöm inte att frågestunden avslutas ikväll, 18;00!

Love, coneh.


Kommentarer
Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

HAHAHAH TJOOO CORNELIA, jag har 50000 frågor åt dej, nej jag driver, men några ? :OOOOO<333333



1) Gillar du namnet cornelia

2) har du några husdjur?

3) hur lång är du?

4) är det kul att ha blogg med 3 kompisar?

5) gissa hur lång jag är

6) vilken sport spelar du?

2009-02-27 @ 14:40:02
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0