internett dött

hej! jag är verkligen ledsen om jag inte har bloggat! men mitt internett har inte funkat, jag blev så sur så jag sparka på datorn och drog ut alla sladdar. det började inte funka förns några minuter sen. :@ nog om det , idag har jag varit i lekpalatset med mina små syskon och min mamma jag skulle igentligen åkt till sportlovspalatset men nicole och yasse orkade inte.. så då följde jag med mamma och dom. sen när jag kom hem kollade jag på tv sen ringde ida och undrade om jag vilel vara med hon och coneh och såklart ville jag det! så jag tog på mig och gick och mötte dom , sen åkte vi till jakan vi hade endå inget annat att göra sen bestämmde vi oss för att jag,coneh,ida,amanda,yasse och emelie skulle se på film och ha mys hemma hos coneh :) så vi åkte hem och alla åt sen möttes vi vid valla vid halv 8 sen gick vi ner till centrum och handlade godis,chips och powerking mums! sen kollade vi på bed time storys och pratade sen fick jag och yasse skjuss hem av hennes mamma vid halv 11 och nu sitter jag här. imorgon ska vi tjejer äta på kinaresturangen och sen ska vi kolla på barnhemmet och sova hos emelie som har ff hemma :D men nu ska jag kolla lite på peá bloggar nått sen ! puss&kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0