skit väder :/

tjolahop! nu har jag kommit hem och är sjukt kall! jag har varit i termo med coneh,nich,ida,lollo,emelie,amanda,nadwo,hiba och amani först gjorde vi en grej sen gick vi ut och luffa runt lite. sen gick alla hem för det var kallt och as blött! :/ juste ida hitta en kniv i snön och gick runt med den haha? det knde misstolkas lite, men vi hade ne liten ute kväll om man säger så, och vi har alltid så jävla roligt! just nu sitter jag och äter en semla asså det är så jävla gott! (a) haha och gissa vilken låt jag lyssnar på? jag tror nog ni redan vet.. men som coneh skrev tifigare så hade vi tänk ha en fråga stund men inte nu men ikväll så svarar vi på alla frågor imorgon så då har ni hela kvällen/natten på er men vi säger till när det är frågestund så kolla in bloggen snart! Pussar Therese 


Kommentarer
Postat av: coneh

inte imorgon.. på fredag! :D

2009-02-25 @ 22:41:24
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0