social mot mami tomorrow

Kom på en till sak.. Imorgon kanske det inte blir så jättemånga inlägg som jag, Cornelia skriver. För jag ska upp ganska ''tidigt'' och åka till antingen stan, kista eller vällingby tillsammans med mami. Vi ska kolla på en skinnjacka som jag önskar mig (fyller 6;e april .. NOTERA (a)) och även en väska. Lägger upp bild på väskan. Jag ska även kolla om jag kanske hittar något par jeans eller någon kofta.. Skulle behövas! Och det är inte typ en svart kofta. Utan någon med färg! Jag har typ bara tråkiga kläder. Vill ha nytt! Ge mej pengar ffs! haha. Men nu ; bilden!


Finns på H&M för endast 198 ;-
Jag tänkte mig den liksom, i skolan.. Lagom stor och bekväm att bära med sig. Hihi.
- Cornelia

Kommentarer
Postat av: alexandra

skit fin blogg, kram!

2009-02-25 @ 18:38:10
URL: http://hejalexandras.blogg.se/
Postat av: coneh

sv: Alexandra, tack så jättemycket!

Kram<3

2009-02-26 @ 01:16:34
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0