Today in pic'


lala..
På väg till kafet.
haha,
Det var omöjligt att välja vad jag skulle ta, Nej jag skojade vi hade redan bestämt - SEMMLOR!
semlor , oboy och coca cola
tre varma choklader och Coca cola
för fullt
gud, så gött.. det var det också
efter så gick vi på biblotek
Mittimot kafet var det ett biblotek, Där letade vi böcker...
det blev inga böcker. Det blev en fantomen tidning för 2 kr.
Men hittade bara en fatomen som jag köpte för 2 kr
gick vi till kallhälls badet
.. bilder till header och blogg...
ETT HOPP OCKSÅ :)
alltid ett lyckligt slut. Vi hade det sjukt bra idag, Snart ska jag till coneh! ska sova hos henne. Pussar NICOLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0