Rolig dag

hej bloggen! ni sitter jag hemma hos nicole med coneh och gianella, nicole är hos tandläkarn. idag har vi tagit as många bilder och ätit semmlor :) först så möttes alla i centrum och sen gick vi in på gillesgård asså ett café och fika md semmlor och varm choklad as gott! sen gick vi och köpte lite godis och sen gick vi ner till kallhällsbadet och tog bilder, dom blev as bra tycker jag! vi tog självklart också kort när vi fikade fast mest lite driv bilder (a) men vi lägegr in alla bilder när nicole komemr hem ! sen ska vi fixa en ny header vi tog bilder till det också. senare idag ska vi träffa ida,nadwo,lollo,amanda,mirre,hiba och amanda och kanske nån sen ska kanske alla ska sova hos coneh asså jag nich och ella. men nu kom nicole precis så nu ska vi göra headern! ha det bra !

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0