''Discot''

Godmorgon sötnosar!

Förlåt, men jag orkade inte skriva igårkväll när jag kom hem.. Men jag kan väl berätta lite .. :
Jag gjorde mig iordning själv hemma hos mig. Och, det var första gången på tusen år som jag hittade vad jag skulle ha på mig direkt :p Hade tuptopen, fast... Den hade jag under en svart t-shirt.. Asså, det är svårt att förklara :p Men jag blev nöjd iallafall! Men, vid kvart över sex så fick jag, Yasse, Nadja och Miriam skjuts till berghem. Väl där ångrade vi nog oss lite.. Nästan bara smååungar -.- Men sen kom vi in.. Haha, då frågade han som sat i ''kassan'' mig ''Vilken skola kommer du ifrån?'' Jag svarade kunskapsskolan i spånga.. ''Ojdå, gäster från långa håll'' Då sa Anette (tror hon heter så?) Kalles mamma iafa, ''Långa gäster också.. Hehe.. Men jag vet ju vem du är .. så svarade jag ''Ja, jag är ju kalles kompis!'' haha. Det var lite kul :p Ni fatta nog inte.. Men då var de lite kul :)
Kvällen där var sådär. Jag fick ont i huvudet och hade tråkigt.. Men dom andra hade kul och jag hoppas jag inte förstörde för er.. :/ Senare kom Ella och Therese också. Emil, Kenny och Joseph tyckte det var kul att mobba mig .. Särskillt Joseph som skulle eka mig med hur jag stod och grejer :p Men sista 30-45 minutrarna blev det lite kul iallafall.. Inte lika ont i huvudet då! Efter när det var slut så var jag, Mirre, Yasse, Ella, Ese, Nadja och Affroalex där ute och snackade :D Sen fick vi skjuts hem. Jag satte mig vid datorn en stund sen la jag mig i sängen och smsade som alltid. Runt halv tre inatt skulle både jag och Jesper sova, så vi sa godnatt xD Gissa om jag var trött? Haha. Idag vaknade jag två sekunder innan väckarklockan. Klockan tio. Sen dess har jag smsat med Jesper som nu alldeles strax är i luften påväg till Österrike.

Men nu måste jag duscha. Föresten, skriver nog inge mer idag.. Ska vara med syster Johanna idag.. Men, jag ska försöka ladda kameran och ta med den så får ni bildern imorgon! :) Love, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0