EARTH HOUR

helo bloggen! sitter jag och väntar tills robinsson kommer reprisen alltså, men igår så gick jag ner och kollade på f95 's match mot viksjö. sen så gick jag hem och var med min mamma och moster haha dom var jätte roliga! sen så släckte vi alla lampor i hela huste och vi bor i villa och sen tände vi as många värmeljus det var sjukt mysigt! sen spelade vi nått sällskapsspel och åt chips och sånt. sen så gick jag ner och kollade på sverige-portugal och hetingen spelade ju! haha. men den slutade 0 -0 sen så satte jag på nån film och sen somnade jag.

idag vet jag inte vad jag ska göra? haha vil åka till ikea, vet inte varför? men nånstans vill jag åka! men nu ska jag kolla liet på are you smarther then a 5th grader. pussar T


så sjukt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0