Every day is unique

Hej, Igår var det en underbar kväll. Det startade med att vi dansade och sjöng singstar.. Lite efter blev det kropp mot kropp (inga bilder) Men det handlar om att man är två tillsammans och ska klara att göra olika saker med varandra exp. Hand mot hand osv. Sen blev det SÅ SKA DET LÅTA och vi körde tre olika lag, BAJS , KISS och PRUTT. Bajs laget vann mde 20 poäng och hade Alex, Miriam, Cornelia, Kenny i ett lag. Det var ju jätteroligt och sen blev det paket öppning jag fick jäätte fina saker.
Tyvärr bilder på presenterna men det kommer senare. Vi spelade också Hotel 686 , Jag, Elina, Micaela, Miriam och Anna. haha vi höll på att dö men vi kom ganska långt. Vi ska lana mer ikväll.

Här kommer massor med underbara bilder:

PUSSAR NICOLE

Kommentarer
Postat av: Afroot

hahahaa,fett kul.Men kenny var inte i vårt lag hahaha xD Jag har bilder på alla dina presenter hihihi

2009-03-21 @ 16:31:12
URL: http://afroorebellen.blogspot.com
Postat av: coneh

haha, precis :p men, det var kul! :D<3

2009-03-21 @ 16:41:26
URL: http://coneh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0