Gianella goes tonåring!

Ja må du leva, Ja må du leva, Ja må du leva ut i hundrade år.. Javisst ska du leva, Javist ska du leva, Javisst ska du leva ut i hundrade år.
 Och när hon har levat, och när hon har levat, och när hon har levat ut i hundrade år, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas på en skottkärra fraaaaam! Ett fyrfalldigt leve för världens bästa Gianella lever hipphipp hurra hurrra hurraaaa! *Trummor*

Jag hoppas att du får en underbar födelsedag, för det är du värd! ♥




Jag hinner tyvärr inte skriva mer nu, ska strax äta och sedan plugga spanskaglosor. Lyckades inte redovisa idag, tyvärr. Sen ikväll mellan 18;45-20;30 är det utomhus träning, på konstgräs!! Tusen år sen sist känns det som, hehe. Vi hörs nog inte mer idag heller :/ Dålig uppdate då jag är hos papi. Pga segaste datorn ever! Men en sak kan jag berätta! Var på IKEA (Huset som gud glömde, enligt pappa..) Där fick jag lite saker till rummet av pappa. Fick nya svarta gardiner, ett nytt ''vardagsrumsbord'', svarta sängkläder och lite sånt. Tack så mycket pappa! Så när mitt rum är helt klart kan jag fota det, om ni vill? Just nu är det massa olika färger liksom :p Men när det är klart kommer det gå i Vitt, Svart, vinrött och lite lite silver. Najs om jag får säga det själv, hihi.

Much love, Cornelia

Kommentarer
Postat av: Pauh

Grattis Gianella ! :D <3

Hoppas du hade dt bra :$ :)<3

2009-03-23 @ 15:03:20
URL: http://saffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0