Gick ut och sprang ändå

Gick ut och sprang ändå.. Fast ensam. Kände att jag behövde tänka lite och så.. Hoppas det var okej, Nicole? Jag var ute och sprang i precis furtio minuter. Det var verkligen jätteskönt! Kom hem igen runt fem över åtta. Då var det duschen som gällde! Hehe. Det dröjde inte länge innan mamma kom hem ifrån mötet då. Hon kom hem med risifrutti. Hehe. Ska ha matsäck imorgon då vi ska till Teknika museét i stan tror jag (?) Minns inte. Men då ska jag ha två små frallor och en risifrutti. Kommer inte orka allt :p
Men, jag tog iallafall et täpple och en risifrutti till sen middag. Har inte ätit någonting mer än nudlar när jag kom hem runt kvart över tre.
Nu tänkte jag måla mina naglar med den rosa färgen från ''franska manikyren''. Och sedan hoppa i säng. Börjar 9;15 imorgon. Vilket innebär att jag får en liten liten sovmorgon! Går upp runt 07;00 imorgon. *yäy!*



Jag med kvällsmaten! (Sexig turban man har i håret också!!!)

/ coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0