Godmorgon!

Godmorgon sötnosar!

Idag ringde väckarklockan på sju. Sju timmars sömn inatt.. Var tvungen att vara vaken till minst fem över tolv och gratta Jesper som fyller fjortis idag! Grattis Jesper! Men runt fem över tolv så somna jade direkt :p Var supertrött. Men imorse gick det ganska bra att komma upp. Gick och åt, men jag lyckade skära mig när jag skulle skära upp frallan som jag skulle ha i matsäck.. typiskt mih huh? Förr, för ungefär 3-4 år sedan lyckade jag hyvla min tumme med en osthyvel? Haha! Men iallafall. Jag åt och gjorde mig i ordning. Dagens outfit är jeansleggings, brunt linne och svart tjockrtröja. Pärlor i öronen och hjärthalsbandet runt halsen. Men nu måste jag bädda sängen, vi hörs ikväll! Love, c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0