Godmorgon

Godmorgon hörrni!

Idag ringde väckarklockan på 06;00! Inte speciellt pigg.. Och frös, det gjorde jag också.. Även fast det var 22 grader här hemma. Men jag klev iallafall upp, gick inte till köket och gjorde iordning frukost. Åt, hoppade in i duschen. Bytte om och sminkade mig. Outfit kommer!
Idag börjar jag 08;30. Så jag tar 54 tåget. Möter Gabbi i spånga som vanligt och så tar vi bussen till skolan. På onsdag! Då blir det bowling med skolan! Vet inte om jag sagt tisdag förr.. Men det är iallafall på onsdag. Då jävlar, då ska jag äga Gabbi! *hejjagärsämstpåbowling* Men det ska iallafall bli jättekul. Vad händer efter skolan då? Ska träffa Mattias. Om han inte säger att han inte kan igen.. Ikväll är det födelsedagsmiddag hos farmor. Hoppas på ett bättre avslut än sist! :/ Ska även till pappa idag. Hoppas det går bra också.. Men nu ska jag packa väskan, men först ;



Vitt linne - GinaTricot
Randig tröja - Cubus
Svarta strumpbyxor (syns inte) - H&M
Leggings - H&M
Halsduk - GinaTricot

Till det mina pärlörhängen, converse och everest jackan!


Looove, Cornelia

Kommentarer
Postat av: Hannah

coneh..alltid lika fin ;P <33

2009-03-02 @ 08:56:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0