Grym i skolan

Jag är sjukt duktig i skolan och får oftast sluta mycket tidigare än alla andra. Jag är nöjd med mitt arbete som har blivit mycket bättre. Ledsen att jag inte har bloggat på hela dagen. Men det har ju varit skola sen vårsalong och jag var där ända tills kl 8. När jag kom hem så la jag mig i min mors och fars säng och tittade på Hairspray. Jag älskar den filmen och alla har så fina röster speciellt dom mörkhyade + Zac är så snygg! haha, Nu ska jag gå och lägga mig för jag känner verkligen hur mina ögon är trötta och jag måste sova mycket idag så jag orkar vara uppe länge på Fredag.

De flesta bilderna jag har satt in dom hära dagarna är från samma dag och är tagna med Therese. Har tyvärr inga bilder på pappas dator förutom de hära. Hoppas det räcker.
bilden är tagen med therese
Vad har du gjort idag?
Pussar nicole

Kommentarer
Postat av: coneh

Än så länge har jag bara varit hemma. Men inatt när jag kommer hem kommer jag berätta att jag varit på bästa festen hos nich ;) haha!<3

2009-03-20 @ 07:52:32
URL: http://coneh.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Nich blivande James Bond:) <3

2009-03-21 @ 12:30:07
URL: http://jhnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0