handlat

hejsan svejsan! igår så åkte ju jag, min mamma och filips mamma och handlade såhär mycket köpte vi:
15 kg godis! det var både lite lösgodis,marsmellos och stora blandade påsar.
9 3-pack popcorn
18 chipspåsar!
200 remmar
tre lådor med festis
3 6-pack med läsk
100 klubbor

Det blev 1500 kr ungefär, sen efter så åkte jag till träningen och då spelade vi match och hade övningar. i mitt lag på matchen var det jag,yasse,nicole,vicke,rebecca och vanja vi van över dom andra med 6-1 haha jag gjorde 4 mål :) sen gick jag hem med yasse och hemma tog jag en varm dusch så sköönt! sen idag har jag varit i gården och spelar pingis sen kom yasse också. dagens middag blev donken (a) eftersom låtsaspappa är ensam hemma ;p men nu måst ejg kila hejdå!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0