Hej

Här sitter jag och gör klart det saker som har några små saker kvar att göra, exp. Texten om Mexiko , Matten (drömhuset) Engelska häfte. Jag hatar verkligen min engelska lärare. Hon kommer förstöra min karriär! Jag sitter med Therese i lågstadiet där inga av våra lärare är så jag hittar att bloggen och sen forstsätta jobba. Gör allt samtidigt och det känns mycket smidigare och skönare att få variera! Jag är helt klar med matten nu och ska forstätta arbetet med Mexiko.  Det är sjukt roligt att läsa om mayafolket och templet, det finns ju flera än ett men jag jag skriver om ett.  Nu måsta jag gå ut på rast. PUSSAR NICOLE

Kommentarer
Postat av: coneh

ni verkar iafa ha roliga saker att göra i skolan! :o

2009-03-17 @ 13:33:38
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0