hemma idag

helo ! idag är jag hemma för igår så spelade vi fotboll på rasten som alltid, och då har vi ett cyckelställ i järn och bollen ligger vid stället och så missar jag och träffar cyckelstället. först gjorde det inte int men sen mot efetrmiddan så kunde jag verkligen inte gå och hade så sjuuuuuuuuuuuuuuukt ont! men micca som alltid ställer upp så fick jag rida på hennes axlar hem tack älskar dig! sen har jag bara liggat i sängen hela kvällen igår, foten fick jag ha på två kuddar. och jag har inte sovit någonting inatt! :/ och imorse när jag vaknade så hade mina ögon svullnat upp för jag har gråtit så mycket.. not good! ikväll är ju engelska så jag är hemma idag och vilar upp foten, juste igår hade jag utväcklingssamtal det gick jätte bra faktiskt! men nu ska jag ta nått att äta hejdå!



/Therese

Kommentarer
Postat av: coneh

Fett synd ..

Kommer du komma på engelska?

Hoppas du blir bättre.. :/ <3

2009-03-27 @ 11:26:03
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: Therese

ja såklart jag kommer! :)

när ska vi komma hem till dig? :)<33

2009-03-27 @ 13:03:53
URL: http://dreamgirls.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0