Hemma just nu

Hej bloggen!

Nu sitter jag här vid datorn medan Therese och Yasmina håller på och gör sig iordning, eftersom att jag typ är klar.. Har inte berättat.. Men det är disco i engelska skolan nu ikväll igen. Och självklart ska vi dit! Hehe. Vi ska möta upp några andra också, och powerking ska köpas påvägen dit, love it! Mamma står och lagar mat till oss just nu, hamburgare.. Mums* Snälla mamma man har liksom! (a) Hon har även köpt hem chips till oss, hihi. (a) Gulligt.

Idag i skolan försökte jag redovisa spanska steg 4. Lyckades med halva steget, dock måste jag träna på lite glosor.. Men på måndag blir det redovisat troligtvis! Shit, om jag ligger i fas innan påsklovet så blir jag fett stolt över mig själv, hihi.

Men nu ska vi snart äta, vi hörs nog imorgon eftermiddag eller ikväll.. Puss på er!/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0