I skolan

Hello sweeties!

Nu har jag precis sagt hejdå till Lina som var tvungen att åka hem.. Hon skulle till läkaren :/ Men nu under förmiddagen har jag iallafall jobbat litegranna! När jag coh Gabbi kom till skolan så visade det sig att Carro var sjuk så vi skulle ut i våra grupper. Så jag och Gabbi hade en egen liten BG för oss själva i trappen mellan andra och tredje.
 
Klockan nio hade vi spanska kp. Där gjorde jag inte så mycket. För jag var tvungen att översätta tre små texter. Men jag är inte så bra på spanska, så det tog ganska lång tid! :$ Hehe. Efter det gick jag och gabbi till Cafét och köpte the och började prata om kursen. Vi ska troligtvis skriva om Mobiltelefonen. Skriva och rita om hur den var förr, hur den är nu och hur vi tror attt det kommer vara i framtiden. Inte så roligt. Men det är Teknik uppgiften och dom bedömmer betyget utifrån prestationen (heter det så?) och så av det vi gör. Och jag vill inte ha något IG nu.. Räcker med det jag fick i idrott..

Halv elva gick vi och åt lunch. Köttfärslimpa och potatis. Det var okej.. Men inte speciellt gott :/ Det är liet jobbigt när man är hungrig så kan man int mätt.. :/ Jaja, Lina kom iallafall under tiden vi åt och efter att vi ätit så gick vi till båsen. Där gjorde jag och Lina våra grymma tejpbollar och spelade :) hihi.
Empa och Crippa trodde dom var jätte roliga :p Jag hade inte Empas nummer, då skrev hon

- Hej :D<3
- Vem är det? frågade jag.
- Din mamma. Haha
- Men palla, vem är det? frågade jag.
- Haha. Jadu, knulla i kungsängen ikväll?

*Jag går fram till Empa och ser att hon flinar, jag frågar vad hennes nummer är och jag avslöjar dom båda!* Haha. Sååå tråkiga (a)

Men nu måste jag börja med Kursen tillsammans med Gabbi. Vi hörs när jag kommer hem. Puss på er! / c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0