Ikea

Hej, här sitter jag i skolan med therese och vi letar möbler till ett skolarbete som vi gör på matten, Man fick 50 000 kr att inreda sitt rum med. Jag har gjort klart köket, Sovrummet och vardagsrummet + matbord och bestik. Vi slutar om 2 timmar och jag är helt slut. Vad skulle du helst välja Xbox 360 eller Playstation, Jag tog playstation så jag kan ha den som dvd + blueray. Jag längtar verkligen längtar tills jag flyttar hemifrån så jag får inreda mitt eget hus, VA ROLIGT!
haha, fast dyrt kommer detnog bli.. och hos mamma och pappa får man ju allt gratis så man ska nog vara glad tills man blir 18! Men nu måste jag sluta skriva innan någon av mina lärare upptäcker mig.

PUSSAR NICOLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0