In school

Hallå bloggen!

Sorry.. Har inte skrivit på någon/några dagar.. Nu måste vi alla i bloggen skärpa oss tror jag (?) Hehe.

Just nu sitter jag i skolan vid datorn bredvid Alejandra. Jag har prcis valt ut tjugofem glosor på engelska steg sex. Tror jag ska prata med Lena/Paula om jag kan skippa dom sista sidorna och träna på glosor istället (a) För jag måste verkligen redovisa snart! Igår jobbade jag väldigt mycket också. För mig är det väldigt mycket.. Skrev över tre sidor dataskrivet. Hihi. Idag ska jag egentligen ha engelska hela dagen, förutom mitt spanska kp som ligger klockan tolv, efter lunch. Men jag orkar inte ha engelska! :( Men det blir väl att bita ihop. Jag och Gabbi ska börja med kursen efter spanskan. Så vi slipper en timmes engelska där! (a) Vi måste börja på ''grupparbetet''. Vi skulle varit tillsammans med Hampus och Alex som en grupp. Men vi fick ha en egen grupp av vissa anledningar. Och det är Teknik. Och det är dethär arbetet som ''betyget'' sätts. Så vi måste börja nu eftersom att det ska lämnas in i slutet av veckan!

Men nu ska jag leta reda på Gabbi så har vi snart tidig lunch. Vi hörs när  jag kommer hem!

Much love, Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0