inte skrivit ..

Helo! förlåt om jag inet bloggade igår men jag hann helt enkelt inte, igår efter skolan så gick vi ner till gården. igår var det ju voffeldagen så då åt vi vofflor så himmla gott! sen så gick jag ner till bolinder med nicole, där nere var yasse,mirre,nadja och vanja. vi spelade fotboll och sen gick dom hem fast jag och nicole var kvar , sen kom joseph och alexander ner. vid kvart i 7 så kom nicoles pappa och hämtade oss för vi hade möte om våran klassresa som vi ska åka på i maj längtar! sen så gick vi direkt till träningen och då spelade vi bara match, sen så gick jag hem och duschade en varm dusch denhär gången. eftersom jag bor i villa så tar varmvattnet slut ganska snabbt och det är alltid jag som får duscha -.- men sen tog jag två mackor och sen sommnade jag.. men nu måste jag jobba! skriver mear efter skolan pussar T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0