jag har uppdaterat dåligt, i know..

Godmorgon bloggen!
Förlåt för det usla uppdateringar.. Ska försökta bättra mig!

Igår var det skola, hände inte speciellt mycket.. Kom igång med svenska steg 7 iallafall :) Efter skolan åkte jag hem till kallhäll, väntade på Johanna och sen drog vi hem till henne. Påvägen hem pratade vi med Friberg i luren.. Och jag och Johanna var mentalt störda.. Hoppas han inte tror att vi alltid är så? :$ Haha :D

Idag är det skola! -.- Sen efter skolan ska jag träffa Mattias. Ska bli kul. Men vi hörs antingen under dagen eller senare ikväll..

INGEN har väl glömt att gratta nich, om du inte hat gjort det får du göra det i efterskott nu idag!
- Jag hoppas du hade en bra födelsedag igår, gumman!
Much love, Coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0