jakan

hej sötnosar! nu är jag hemma och har precis bytit om till fotbollskläder, direkt efter skolan så mötte jag yasse sen tog vi bussen till jakan och där mötte vi upp coneh. sen köppte jag och coneh present till nicole det gick på 250 typ, sen så träffa vi ida och amanda då gick vi och åt på burger king sen så gick vi till dinsko och kolla sen så frågar amanda coneh vad vi hade köpt till nicole? och då skrek coneh till mig: THERESE! PÅSEN! och då så kuta jag till burger king och frågade om dom hade sett en påse och det hade dom, fett tur vi hade asså! sen gick vi och köpte godis(a) sen gick vi runt och kolla sen så åkte coneh hem. sen träffade vi affro alex så vi sa hej och så, sen så gick jag,yasse,ida och amanda till ica och köpte kockosboll tjockisar! sen så åkte vi hem. och snart har jag träning det behöver jag efter allt tjockis ätande som vi har haft idag! men nu ska jag gå :/ men bloggar imorgon!


/Therese


Kommentarer
Postat av: coneh

hahaha ! vilken panik vi fick alltså! ;o Tuuuur att amanda frågade :P<3

2009-03-18 @ 21:23:06
URL: http://coneh.webblogg.se/
Postat av: Therese

haha jaaa! :o<3

2009-03-19 @ 07:07:10
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0