kista

hej på er!
nu har jag kommit hem irfån kista, det var as roligt vi garva nästan hela tiden! jag och gianella mötte nicole vid 1 sen gick vi ner till centrum och tog tåget till jakan men gianella fortsatte, sen tog vi bussen till kista. vi gick typ runt i alla affärer typ tusen gånger jag lovar! men med mig hem fick jag en kofta från jc och ett linne med tryck från h&m dom hade inte några fina kläder, det var därför vi gick runt i alla affärer tusen gånger. nicole köpte en tup top som jag och coneh har från jc, en kofta från carlingsoch ett likadat linen som jag köpte fast i svart :) vet bestämmde att vi skulle köpa likadana. kanske sover hos henne ikväll (a) men bilder på alla saker kommer imorgon för då får jag mina efterlängtade mobil! :D:D ni ska bara veta hur glad jag är! men nu ska jag gåå byyeee!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0