Kort

Idag har jag varit i skolan, Umgicks mycket med Elina och det är så roligt .. Vi har så sjukt humor. Jag, Kajsa, Elina och jonathan sitter på lektionen och säger 1-0, exp. om jag nu säger Cornelia och hon tittar på mig får jag poäng men om hon inte hade tittat så skulle jag inte fått några poäng. Det är sjukt roligt. Men jag gjorde ändå två texter och allt gick bra. Skolan gick sjukt snabbt och gick ner på fritidsgården och var med Josef, Kenny, Anna och Micaela. Vi hade fett me kul och vi satt och spelade tecken (kortspel). Fast jag fuskade hela tiden när jag spelade med kenny. Men sen bytte vi lag och vi fuskade inte och vi vann helt överlägset.
Puss Nicole

Dagens outfit:

hah

Adidas kofta - Stadium 699:-
Jeans Only - Vera moda 299:- eller 199:-
Svart linne - bikbok 99:-
Armband - ur&pen (fick i present)
Örhängen - Glitter (fick i present)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0