Lördag

Idag har det inte varit något märkvärdit förutom i morse när jag vaknade av knapparna från datorn och jag visste att hela denna dag skulle vara förstörd. Gissa hur mycket klockan var när jag vaknade, Jo.. 08.15. Jag höll på att dö. Men jag var helt klarvaken, Satte på tv och tittade på den nya hannah montana. Seriöst det programmet är faktis bra.

Just nu sitter jag med en tidning som jag snart ska läsa, Sen ska jag nog ringa runt efter kompisar som vill vara ,
VILL NÅGON VARA MED MIG?

PUSSAR NICOLE

Haha för er som inte vet, Hannah montana och Miley Cyrus är samma personer men, Men ibland är hon känd och ibland en helt vanlig flicka, haha omöjligt att förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0