min dag

tjoo! skoldagen gick as bra! matte är roligaste ämnet just nu, för vi håller på och designa våra egna lägenheter. nicole har ju redan sagt nästan allt om det :) men sen efter skolan gick vi ner till gården det var bara jag gianella och micca sen var vi med emil emo, joseph pedofil och kennybenny. sen var det jumpa då hade vi tyo killerboll haha as roligt vå körde bolag så vi ägde alla! sen när jag kom hem så åt jag och kollade på top design. idag är det familjen annorlunda det brukar jag och min syrra kolla på! sen ska vi äta popcorn mitt nya beroende! men nu måste jag gå! bloggar nått mer imorgon!



Kisses T


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild;P

2009-03-18 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0