min helg

hej bloggen! förlåt om jag inte skrev nått igår men jag sov hos nicole med gianella så jag hann inte..

igår: gick jag hem till coneh sen kom yasse,nich,ella och mirre sen köpte min pappa en familje pizza till oss och cola (tjockisar!) sen var vi ute, tog kort och åt godis. ja det gjorde jag igår.

idag: så vaknade jag och gianella vid tio sen pratade vi sen vid halv 11 vaknade nicole och då kollade vi lite på tv sen åt vi frukost, sen gick gianella hem och då kom först yasse sen mirre. vi fixade oss i typ en timme men vi var as sega! sen träffade vi alex och hans kusin maj, hahahahah vi hade sjukt roligt! vi sprang runt i folkets hus och busa. sen gick vi upp och ner i rulltrappor ? :p asså vi har skönaste humorn asså! haha. sen på vägen hem när jag gick med mirre och yasse så ska jag såklart rammla i värsta backen med lera så jag fick gå hem hela vägen med lera i röven -.- sen nu har jag bara ätit och chillat hemma.

vad tycker ni om den nya designen? kommentera

/Therese

Kommentarer
Postat av: Afroot

Hahahaha, så sjukt roligt måste göra om det!

Vi kanske kan göra det den här helgen du jag nicole ska ju träffas :D Och du glömde berätta om den sjuka kvinnan som ba ska jag ringa polisen ! HAHAHAHA

2009-03-11 @ 14:43:34
URL: http://afroorebellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0