outfit

god morgon bloggen!
idag är jag på jätte bra humör! jag inte varför ? :) idag komme även dagen outfit, jag kan ju äntligen ta bilder igen! :D idag får jag och min syrra skjuss till skolan as skönt! igår efter jag skrivit inlägget så var jag med vicke vi gick ner till bollinder och skulle skjuta lite men det gick ju inte direkt sådär jätte bra :s det var vatten överallt! och då menar jag verkligen överallt! men nu kommer dagens outfit!
 

vitt linne med tryck - h&m som jag köpte med nicole i kista
svart linne under - h&m
svarta strumpbyxor - lindex

haha sen bjuder jag på denna ''fina'' bild på mig som jag tog för skojjsskull. men nu ska jag gå och äta frulle chaoo!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0