Plugg och halvsjuk (?)

Hello sunshines!

Bloggade tyvärr ingenting i skolan.. Var inte heller där så länge. Hann skriva två sidor i engelska, en text om fotboll (lovelovelove!) och en annan text som faktiskt också handlade om fotboll, om en valrfi match. Jag redovisade även den muntliga delen i ma för Carro. Så på måndag gör jag Projektprovet och sen kan jag äntligen lämna det jobbigar och urtråkiga steg 5 i matte! Superskönt. Och på idrotten.. Det var verkligen jättekul! Vi hade dans, enskild dans. Hatar att ha pardans i klassen, hehe. Men det var verkligen jättekul, fast jag var inte så duktig.. Klantade mig alltid på stegen man skulle ta bakåt (minns inte namnet på stegen/dansen) Men jag ansträngde mig och kunde tillslut. Fast jag tycker synd om dom som var i mitt ''lag''.. Vi avslutade med en slags battle. Och jag som var dålig drog ju ner våra poäng.. Haha! Men mitt lag vann en gång och det andra vann en gång. Vi dansade till Grease låtar. Älskar alla låtar som är med i den filmen! Hihi. Runt  ett tiden mådde jag inge bra.. Hade huvudvärk och jag hade mycket tankar i huvudet IGEN. Det är verkligen jobbigt.. Så Carro lät mig åka hem. När jag kom hem pluggade jag en stund. Men nu är jag i behov av hjälp, så mamma får hjälpa mig efter middagen. Det är voffeldagen idag, det har ni väl inte missat? (; Vi ska iallafall äta vofflor här hemma, mums!

Igår när jag kom hem efter skolan kollade jag på en film, GoneBabyGone Den var faktiskt ganska bra. Fast jag slummra till några gånger.. Var jättetrött! Hehe. Hände inte så mycket mer igår, eller jo .. På eftermiddagen/kvällen var jag på bolindervallen med Joseph, Alexander, Emil, Chris, Timmy och sen kom Kenny.. Men då var jag typ tvungen att gå på en gång .. Så nu hatar väl Kenny mig för tillfället xD Haha. Och Joseph den lilla skitungen ska ju sjääävklart fälla mig, så nu för kanske.. fjärde gången på två månader så går jag som en stel anka på grund av att min svanskota gör otroligt ont.. Så skratta inte om ni går förbi en människoliknande anka ute på gatan, hah!


Till denna låt var hela dansen!
Dock får inte jag fram ljudet när jag kollar på den.. Har blivit något knas :/

/ Coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0