Redovisat Teknikprojekt och Svenska

Hej bloggen!
Kom hem ifrån skolan för en liten stund sen. Skulle egentligen slutat nu, klockan tre. Men jag fick ha PHsamtal och sedan åka hem. Carro förstod. Kände inte för att vara kvar där mer, orkade inte. Aja, nog om det. På morgon började den nya kursen, Europa kursen. Skittråkigt! Efter det var det dags att redovisa Teknikprojektet tillsammans med Gabbi och Emma. Det gick bra, Carro lovade blå pist iallafall. Vi gick och åt. Sedan vandrade jag upp till svenskan i min ensamhet och efter fem minuters väntan fick jag redovisa steg 7! Var tvungen att rätta lite i skrivprocessen.. Men jag fick verkligen jättemycket beröm av Åsa, det kändes jättebra! Kul med beröm. Även av Anna fick jag beröm. Genom Carro, men ändå. hon tycker att jag förändrats, till det bättre... Också roligt! Förr var jag väldigt kaxig mot lärare, skötte inte jobbet särskillt bra osv. Men nu är det stopp med det! Jag har faktiskt skärpt mig, ordentligt! Hehe. Nog om det. Jag hade iallafall PHsamtal och sedan fick jag åka hem. Pappa ringde och han skulle köpa nytt comviq K idag. Så nu kan jag ringa igen! Eller.. Om fyra timmar kan jag det, hehe. Känner mig skadad om jag inte kan ringa. Ännu mer om jag inte kan SMSa, då är jag halvdöd ;o Fast det kan jag ju fortfarande! (A)
Men nu ska jag inte prata på allt för mycket, utan jag ska sätta igång med pluggandet. Ska försöka göra läsförståelsen i svenska samt träna på spanska glosor. Kanske skriver senare ikväll..
Pussar! Cornelia



Plugg, plugg och ännu mer plugg!




uppdate : Nicole!! Jag kan tyvärr inte sova hos dig på fredag ;( Har dommarkurs klockan nio på lördagmorgon, men jag kan vara med hela kvällen! När måste jag hem isf?
Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Nicole, Kalla mig nich ^^

Det är lungt, du får gå hem exakt. NÄR DU VILL :) vi kan ju följa dig :P

2009-03-17 @ 17:08:53
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0