Saint Patricks Day (IGÅR)

SKRIVET IGÅR! 17 mars
Gröna kläder och alla köar till pubben. I new york , London och Dublin. jag läste lite smått! Idag gick skolan snabbt och det hände ingenting speciellt efter dig direkt hem och tog det lungt för att jag var riktgit trött. Vid halv sju, så ringde Kenny mig och frågade om jag ville ut med han, Therese, Cornelia, Miriam, Yasmina, Emelie och Nadwo. Självklart att jag ville. Så vi spelade fotboll på Bollinder (en fotbollsplan jätte nära mig) Så jag körde fotboll i 2 och en halv timme . Så jag somnade efter Mentalist (min mamma älskar det programet så jag tittade med henne) Så det blev inte Desperet house wife för mig.
jätte gammal bild på mig , gianella och josefine
En gammal bild på mig, Gianella, Josefine.
Pussar nicole

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahah det var ju fan skit roligt den kvällen<3<3:)

2009-03-18 @ 21:29:21
Postat av: Nicole

Haha, ah det var det :)<3

2009-03-19 @ 21:46:11
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0