sjukt fint väder

helo! nu är jag vaken och klar men jag är så jääävla hungrig! magen verkligen skriker :s men jag ska gå och äta snart. igår på träningen hade vi en fys hinderbana och det var as roligt! fast lite jobbigt var det endå, men sen när jag kom hem så duschade jag och kollade lite på tv. sen lyssnade jag på musik och sommnade med musik i öronen, sjukt skönt var det! (a) idag tror jag alla ska till bolinder igen efter skolan och spela fotboll, det ju blivit så himla fint väder asså! as skönt nu kan man bara gå runt i kofta men lite kallt ä´r det fortfrande! men nus ka jag gå och äta magen protesterar :p bloggar nått sen! den här låten får mig att tänka på alla engelska discon! men det braiga bröjar inte förns 20 sek


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0