Sleepover

Nu blir detta sista inlägget idag, troligtvis..
Jag sitter just nu och väntar på att Johanna har fått någon ibld överskickad från Rebecca så att vi sedan kan träffas. Dagens/kvällens planer är nog, snacka om en sak.. Säger inte vad :$ Tjockis äta ikväll. Nej men, vi ska vandra upp till donken och äta där, gå till hemköp och köpa gottissaker och sedan vandra hem till henne och kolla på Melodifestivalen. Mysigt värre :') Hon ska även hjälpa mig lite med spanskan då läraren i skolan är trög och jobbig.. Jag somnar även hos henne och vaknar hos henne imorgon. Kommer nog hem under dagen/kvällen. Mamsen hade även köpt någonting larvigt till mig och Johanna berättade hon när jag ringde henne tidigare idag. Fick ävne 70 spänn av mamsen till käk och nåt annat. Tack snälla mamma! (a) Så mamma skulle komma förbi med ''saken'' till oss senare. Men nu är Johanna klar så jag ska möta upp henne. Kameran är med! Så bilder får ni imorgon, puss / coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0