spinning var sjukt kul!

hej bloggen!
 har passat mina små sykson sen 3 så jag har inet kunnat blogga nått när jag kom hem, spiningen vi hade idag var sjukt roligt! fast jobbigt vi hade en insruktör som sa när vi skulle öka ''motståndet'' som hon sa, men hon var as snäll sen hade alla som haft spining en sångtävling. fc järfälla 96 och berghems skolan låg etta och sen fick vi göra den och det gick ut på att man skulle sjunga med i l like to move it, och sammtidigt cykla man blev fett anfådd! men sen fick man duscha och det sen åkta vi tbx till skolan och åt. sen efter skolan så gick jag ju hem och passade mina små syskon och snart ska jag äta det bli våfflor mamma trodde våffeldagen var idag när den igentligen är imorgon men det gör inget. men nu måste jags kriva min utvärdering för HELA sexan för den ska vara inlämnad imorgon för jag har utväcklingssantal på torsdag , det sista i sexan så då måste man göra dendära utvärderingen men nu ska jag gå och skriva. Hejdå!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0