stan dag

hejsan! nu kom jag entligen in på bloggen! har försökt i en halvtimme nu utan att komma in men sen fick jag reda på att vi har bytt e-mailadress, men idga efetr skolan så åkte jag ohc gianella direkt till stan. vi kom dit vid tre sen gick vi runt i massa affärer och sen gick vi in till gul&blå affärer och dom hade 70% rea! så jag köpte ett par därifrån igentligen kostade dom 899:- men jag fick dom för endast 270 kr! så det var helt klart taget! sen så köpte gianella cosslurar och sen fikade vi äppelpaj m. vaniljsås mums! sen var vi inte mätta så vi gick och tog chicken burger på donken. sen åkte jag hem i min ensamhet och gianella hem till sig. lägger in bilder från idag och på jeansen . men nu ska jag kolla på familjen annorlunda.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0