Temadag + Jakobsberg C

Hello there!
Kom precis hem ifrån Jakobsberg med tjejerna. Var där med Yasmina, Therese, Ida och Amanda. Men jag kan väl dra dagen först då.
Vaknade som vanligt kvart över sex och duschade och fixade mig. Halv åtta bar det iväg till tåget. I skolan märkte man att lilla Gabriella låg hemma och var sjuk. Vi hade iallafall tema dag, temat var värdering. Vi lekte en massa lekar som var baserade på påstånenden mm. Grymt tråkigt. Vi gick även till Spånga Folkan och lyssnade på ett föredrag som hette ''Sanning och konsekvens på internet'' Grymt tråkigt att sitta där i en och en halv timme. Höll på att somna.. Helt ärligt! Men efter det slutade vi och jag åkte till Jakobsberg och väntade på resten av tjejerna. Eller.. Therese och Yasmina dårå! Dom kom runt tre och vi gick runt och kollade i affärer. Säger bara en sak.. När jag förhooppningsvis får pengar på födelsedagen (6 april!!!) så blir det att åka till GinaTricot och H&M! Måste ha ett par ljusa jeansleggings, chinos, t-shirtar, tygskor, sjal, massa saker! Hoppas verkligen jag får skinnjackan jag önskade mig också... Hehe (: Men efter en stund mötte vi Ida och Amanda. Och vi gick till burgerking. Dom åt och jag tog bara en glass. Hihi. Köpte en cola också.. Sen asså omg, fick värsta krampen i magen kändes det som :/ Hade suuuperont.. Kände mig som en stel anka när jag gick, förhoppningsvis syntes det inte.. Vi köpte godis också, fast jag åt typ 3 godisar sen fick jag för ont.. Runt halv sex gick jag till tåget i min ensamhet och självklart stog tåget där, men jag kunde ju inte springa (?) Så jag satt där och väntade på nästa.. Hehe. Men nu har jag inte ont längre. Juste, vi köpte ju faktiskt present till Nich också! Fast, jag kan ju inte säga vad ;)

Men nu ska jag strax äta middag, och sen kanske jag drar ner till bolindervallen och spelar fotboll. Gjorde föresten det igår också! Så piiiiiiiiinsamt! När jag och Miriam skulle gå ifrån bolinder så hade P92 träning. Och jag har en likadan fotboll som dom fast en i strl 4. dom har 5. Då ropar typ alla på planen ''EY! KOM MED BOLLEN DIN JÄVLA FJORTIS!!!'' Jag skrek tillbaka att jag har en likadan men då börja dom komma emot mig? :s Sen efter typ att dom skrikit i en minut så säger ena ''Men, vafan! Det är en 4a. vi lirar ju med 5or!'' Då skriker ena ''Stick, din jävla 94a!'' hahah. Skitkul, men ändå var det pinsamt :$ Haha! Men nu måste jag gå,
Pussar! Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0