the city imorgon

helu. just nu sitter jag och kollar på whipeout,  idag så var jag först på bolinder med nicole och anna sen kom alex och vi körde lite sen gick jag hem till emelie och vi fixade oss lite. sen mötte vi ida och amanda sen åkte vi till jakan och ida köpte ett par byxor och sen gick vi till donken med jojjo och yasse. sen så gick alla hem till sig för det börja snöa! jävla snö försvinn! men imogon bär det av till stan med gianella vi ska shoppa lite, så jag får ta och blogag efter det. men nu ska jag fortsätta kolla på programmet Godnatt
/Therese


Kommentarer
Postat av: Nicole, Kalla mig nich ^^

ey, jag ska faktis också med till stan ! :D

ps. ska få sommarlovskortet (busskort) och guldkortet (grönan) haha, nadja och micca ska också.. haha, fråga om ni får :D<3

2009-03-23 @ 07:35:15
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0