Therese & Gianella här

tjooo! nu är jag och gianella hemma hos mig, nicole gick precis hem till sig. vi har hållt på att lägga chips i påsar det var as jobbigt! fast vi smakade lite (a) idag i skolan så hade vi bugg på jumpan, jag fick dansa med tim,marcusoch johannes -.- omg dom kunde verkligen inte dansa! sen efter skolan gick jag,gianella och nicole hem till mig och gjorde iordning chips. snart ska vi börja fixa oss till discot som vi ska ha efter ska vi ju kanske till berghem men vi måste städa och det också :/ ikväll sover gianella här det blir nog nått mer inlägg ikväll annars så bloggar vi imorgon! ha en trevlig kväll pusshej!


gammal bild på oss!

/Therese & gianella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0