toast


Har alldels nyss ätit två mackor och en banan, Att jag orkar?
Har ett engelska häfte jag måste träna på som jag ska göra i helgen och jag blev inte gladast när jag fick lappen.
Imorgon ska jag och min klass annorna ett disco för lågstadiebarnen, Ska bli skit kul. Vi misslyckades förra gången, men hoppas att det blir lyckat imorgon. Vi gör discon och massa annat för att sammla ihop pengar till klassresan. Vi är urkassa och har inte lyckats bra med insamligen? Blir det  verkligen en klassresa kan man tro.

Det kanske blir en jogging tur med cornelia idag.. Men vi fårs se om hon ska plugga eller inte?

Pussar Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0