Today, 24 MARS

Hej kära bloggläsare
Idag har det varit sjukt kul. Dagen börjaden med spinning som jag har tränat skit hårt med. Det var ju sjukt kul och det är verkligen något jag vill göra igen. I dushen, Var det fullt med gammla tanter som frågade vilken skola vi gick i och vad vi gjorde här. Sen var vi påväg hem från träningen och stakars Therese går in en lyckstolpe. Jag såg ingenting fast hon gick framför mig. Skoldagen var ingenting speciellt

Har nyss gjort klar min utvärdering. Eftersom att jag ska ha samtal på torsdag samtidigt som Therese. Hoppas jag inte har gjort något dumt och att min lärare har glömt det. Nu ska jag vänta tills mamma kommer ner igen och sen ska jag kanske se på Linda rosing eller spela fotboll!

Pussar Nicole (LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG)

PS.Therese , Våffel dagen är väl imorgon (onsdag)?

Kommentarer
Postat av: Therese

japp det är den :)<33

2009-03-24 @ 20:16:56
URL: http://dreamgirls.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0