trött

helu bloggen! nu sitter jag här med hårfärg i huvudet, min moster är här och det är hon som hålelr på att färga mitt hår. igår så var det ju egngelskadisco det var inte lika roligt som förra gången. det blev helt fel på slutet om man säger så.. men mest är jag irreterad på en tjej! men iallafall det var roligt förutom slutet vi var typ 30 pers! sen jags skoja men vi var iallfall många! när vi hade kommit hem ifrån discot så var vi döda! fyfan vad vi hade ont i fötterna, men vi mysade lite med chips och kollade på film men alla höll på att sommna så vi stängde av och somna på direkten.

sen idag så valande vi vid halv 10 för det var dås vi skulle upp för alla skulle vara hemma tills tolv elelr coneh skulle träffa mr *hemlig haha. men sen så kollade vi kalrt på filmen och åt det som var kvar av chipsen , sen åt vi frukost och fixade oss sen gick vi hem. men nu måste jag gå och ta bort färgen i håret puss!

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0