vofflor till middag!

Hello there!

Nu har jag precis kommit hem ifrån farmor. Farmor tyckte inte att jag skulle gå hem själv i mörkret, så hon skjutsade hem mig i samma veva som hon skjutsade hem kusinvitamin Michaela. Vi hade iallafall jättetrevligt. Åt somsagt farmors goda vofflor till middag. Med glass och sylt. Supergott! Kusin (97a) berättade att hennes klass och dom andra klasserna i årskurs 5 ska ha disco på fredag. Då frågade farmor oss om man fortfarande typ dansar pardans på discona? Haha. Lät så kul! Men då berättade jag att tillexempel på engelska så är det inte direkt fjortisdans.. Då skulle hon självklart ifrågasätta vad fjortisdans var för någonting? Snacka om att vi skrattade :p Hon ville även få fram ur mig att discona inte är intressanta om inte killarna är där.. Så tillslut fick hon svaret, '' JA! Discona är inte så intressanta utan killarna, FAST man går ju faktiskt dit med sina tjejkompisar och har kul med dom! '' Haha. Vi alla skrattade :p

Efter att vi ätit dukade vi av och jag och kusin satte oss i vardagsrummet. Haha, på något vis kom vi in på samtalsämnet ''sms''. Då jag berättade att jag faktiskt skickade över 400 sms igår ;o Hon tycker inte att det är normalt iallafall :p Haha. Sorry Mickan, men du har en onormal kusin! Sen blev det fika. Banankaka och chokladkakor. Mums! Henrik lärde också mig och Michaela hur man ska dricka om man fått hicka :p Haha. Vi hade kul.

Runt tjugo över åtta skjutsade farmor hem mig. Då möts man av en polisbil som sen svänger och kör in till området där man bor (?) Lite kusligt.. Menmen.. Nu tänkte jag faktiskt hoppa i säng, kolla på teve eller någonting. För jag är faktiskt super trött! Vi hörs kanske imorgonbitti, om inte så under dagen! Puss på rumpan!

Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0