Wake up happy

Jag vaknar upp arg tittar ut genom fönstrett och ler. NU ÄR ÄNTLIGEN VÅREN PÅVÄG TILL SWEDEN. Så underbart, ska ta min vår jacka och halsduk + vantar. Jag är rikitgt sugen på min skinn jacka nu som jag kanske kanske ska få på Lördag !

Nu är det only dagar kvar tills jag ska ha kalas med mina vänner. Haha, ska bli underbart måste fixa några skräckfilmer, I'm sorry Therese och Micaela. Men jag kommer blanda med andar och människor så blir det mest rättvist.

Idag ska jag ut och handla på snacks och sånt med mamma efterskolan så allt det är gjort. Hoppas jag inte har engelska läxan idag, Har inte äns gjort den. Jag ska gå och titta på lappen.
Men hoppsan, klockan är halv ´åtta och jag måste gå fem i åtta. jaha, Nu får jag klä på mig skita i frullen och ta med läxan.
JAG ÄR SÅ GLAD
Många vår pussar från kallhäll, Nicole!


Kommentarer
Postat av: coneh

Längtar tills imorgon kväll! Hihi :)<3

2009-03-19 @ 16:46:57
URL: http://coneh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0